Jag tog steget in i sekten

Fan jag har ingen inspiration till någonting. Inte blogg, inte sy, inte gå ur sängen. En dal helt enkelt. Som måste lösas med någonting roligt. Jag vill ha skoj, jag vill ha full, jag vill hänga med bra människor. Jag vill lyssna på bra musik, barfota i gräset. Jag vill ha festival.

Jag vill att mitt liv skulle vara en lång festival. Med rinnande vatten och spolbar toa.

Igår började jag plugga, till dekoratör. Det är sådana människor som gör att ni blir sugna på att shoppa. Jag bidrar till konsumtionssamhället och jag har betalat dyrt för det. Jag är extremt nervös. Hejdlöst nervös. Vad kommer det vara för människor? Det jag visste var att vi kommer vara 14 st. Jag och 13 st kufusmänniskor, eller jag och 13 st 40+ morsor som vill byta karriär?

Jag har ju sett Medborgarskolans reklam på tv, verkar lite sektliknande. Eller så slutar det med att jag själv kommer utspringades – frälst.

Min inspiration kanske har fryst fast någonstans. Det är ju så sjukt jävla kallt ute!
Jag hade ett litet hopp inom mig att det kanske var vår i Stockholm för jag vill inget annat än att få använda mig nya adidas som jag fick av babyboo i julklapp!

Jag måste skaffa en anteckningsbok, för jag kommer på massa olika grejer att berätta för er när jag typ sitter på bussen, men när jag kommer hem och har startat upp datorn så är det putsväck! Tänk va mycket roligt ni går miste om. Jag kom precis på att jag måste köpa ett nytt pennfodral, för ni ska se listan med grejer man måste ha med sig. Och sen ska man märka upp allting också. Bara tanken gör mig pedantisk och nervös.

Hoppla!


Kommentarer
Postat av: Emelie

Haha, jag förstår precis vad du menar med att allt försvinner när man sätter sig o ska skriva... Så tråkigt! Tänk vad kul vi skulle ha annars! =P

2010-01-13 @ 15:06:24
URL: http://ekfan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0