Är smekmånaden över?

Om bara någon vecka kliver jag och baby över den magiska gränsen 1,5 år!!!! GET IT?! Mygood.. Eller ja, det är ju inte 20 år precis, men rätt länge? Det känns jättelänge, kanske för att jag efter vecka efter att jag kommit hem från USA bestämde mig för att prova lycka in Stockholm på heltid.

Jocke välkomnade mig med en 105 säng och sa; joo men det går nog bra.. ööh nope, I NEEED SPACE! Så det gick inte så bra, så vi for till min favorit plats nr 1 - IKEA! Och där gick vi nykära och planerade, ny fin säng, och täcke.. klart som korvspad att vi skulle ha ett stor täcke! Och det har vi haft nu tills i förrgår, då jag lite försiktigt närmade mig Jocke; Vad skulle du säga om att vi kanske skulle prova att ha ett varsitt täcke? 

Så, är smekmånaden/året över nu? Eller är det här en ny lite mognare fas i vårat förhållande? Tog vi det till en ny nivå? Eller?


Kommentarer
Postat av: Ekman

Är sjukt impad att ni klarat det så länge! Jag klarar inte att dela täcke en enda natt. Måste ha ett eget o linda in mig i som en larv i en puppa... Eller nåt. Grattis till ett o ett halvt år då! Härligt :)

2010-01-24 @ 15:58:50
URL: http://ekfan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0