2010

Vet du vad det bästa med hela nyårsveckan var?
Jocke säger åt mig; Boka inte in någonting imorgon.. nää ok, men vad ska vi göra?! Det fick jag inte veta.
Vi skulle klä oss varmt, samlas vid skidstadion vid kl 20.
Sagt och gjort så beger vi oss dit, och vad ser jag när jag kommer dit? Häst och släde! Med mysiga renfällar. Så vi och 6 st till fördelade oss på de två slädarna och sen bra det iväg ut i skogen, månen lyste upp det oberörda landskapet. Det var som en saga! Helt fantastiskt och roooomantiskt! :) Det var verkligen veckans högpunkt.
Bästa Jocke!


Kommentarer
Postat av: Ekfan

Men mys! Vilket härligt nyår.



Ja, I did google it.. Men en vi åkte med kunde göra slirreknutar tydligen. Då blev jag lat och valde att inte lära mig än. Lite sned blev den dock, men det var i alla fall en knut! ;D

2010-01-05 @ 09:48:58
URL: http://ekfan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0