Så här ligger det till..

Ni kommenterar, jag bloggar! OK?

Jag har precis varit på ett danspass på friskan. Jag var helt värdelös. Inte lite, utan helt total katastrof! Men det var allt från country till 50 cent - pimp typ.

Så skulle man stå och göra värsta bootydansen och när det står en gammal hagga framför mig och smeker sig på tuttarna ner till rumpan så är det dömt till att misslyckas.  
Så det var först och sista gången. Efter det extremt misslyckade passet drog jag till gymmet och fick svettas lite.

Där på rullbanden brevid mig träffade jag en tjej, hon var astrevlig!
Vi pratade mycket men inte så mycket att jag fick reda på hennes namn. Förhoppningsvis kommer hon bli min friskis-kompis.

Imorgon 10.30 ska jag spinna, hujedamig. NU KÖR VI!

Och så snart Jocke kommer hem ska vi fixa ihop lite tacos och sen dra ner till Joel för lite häng.

Imorse var det 5 grader kallt - sommarn kom tillbaka!


Kommentarer
Postat av: Therése

hahaha visst är det väl underbart att ha en hängig tantilanta framför sig, som dessutom försöker shakea rumpa :D



Du borde följa med på ett salsapass på måbättre, du ska se rumpan på ledaren där! ojojoj, some chocolatecandy som kan shakea rumpa så det står härliga till! (självklart är det en kille i sina bästa år :D)



Duktig du är som är igång och tränar så bra, gym, dans och spinning. keep it goooing!



Ses snart hoppas jag

2009-09-25 @ 22:28:09
URL: http://naildesign.blogg.se/
Postat av: Erica

Halloj tjejen!

Nästa vecka ska jag haka på dig till Friskis!

Blev fullt upp den här veckan med körkort och en mamma som ville komma ner och hälsa på i storstan! ;)

Men nästa vecka, då jäklar. Är fortfarande seriös ;)

2009-09-28 @ 08:57:20
Postat av: Emelie

Härligt att du tränar så mycket, jag blir peppad! :D Men jag är sjuk. Jävla skit alltså, hade börjat komma igång men - ICKE! Typiskt..... :P

2009-10-02 @ 10:36:47
URL: http://ekfan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0