Körkortsfest!

Ja, ikväll ska vi ha körkortsfest för jocke som sagt klarade sitt körkort i tisdags! Jag är sjukt stolt och helt överlycklig, igår sa jag till jocke att hans körkort var bra för vårt förhållande. Vilket jag fortfaranade är helt övertygad om. Som igårkväll, vi skrev en lista på saker som skulle behöva handlas.
- "Ja men då stannar jag påvägen hem från jobbet och handlar det."
Har ni hört på maken? det klingar som ljuv musik i mina öron.

Idag ska jag även göra en mindre rolig grej, gå till tandläkaren. Jag gjorde ju en rotfyllning för ett tag sen och jag har fortfarande ont i den tanden, så jag tänker propsa på att det är dom som gjort fel och att det inte ska behöva kosta mig något extra.

Jag har även piffat som fan idag och satt upp nya gardiner i sovrummet och i vardagsrummet.
Mycket mysigare känsla nu.

Nä, men jag ska väl ta och bege mig till bussen snart.
På återseende!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0