Jag har tänkt så det knakar..

Men inte kommit på ett skit!
Jag har vänt och vridit, men gud va roligt att folk kommenterar! Mycket tacksamt, föder hopp och ideer.
Idag på fika rasten kom vi fram till att jag nog ska öppna bordell. Jag har nästan rekryterat halva copyswede och givmild som jag är så jag har lovat att de ska få välja ett varsitt tema till sina rum.
Mary the pimp fo president!

Men vad vill man bli som sagt? Idag har jag tänkt på;

- kurator
- personlig assistent
- textillärare
- psykolog

Men allt man får tillbaka är INGA JOBB! Men vad finns det för jobb egentligen? Och vad är det dåligt med. Vad är inte mättat idag? Kanske lärare. Kanske äldrevården. Kanske inte sjukt cool hipp designer-jobb.

Detta gör mig sjukt deprimerad och stressad. Magsår here I come!


Kommentarer
Postat av: Emelie

Inom vården kommer det ju alltid behövas folk!! Så om du utbildar dig till nåt inom det vet man iaf att jobben alltid behövs. Men klart du ska göra nåt du tycker är kul!!! Personlig assistent tror jag du skulle passa som.. Annars rekommenderar jag sjuksköterska - god damnit vad roligt det är att plugga och jag längtar SÅ mycket tills jag är klar och får jobba. Hehe vilken nörd jag låter som va.. ;)

2009-09-20 @ 12:39:16
URL: http://ekfan.blogg.se/
Postat av: Emelie

Tjo! Ja, jag pluggar i Falun.. Hehe, ja det är ju sånt man får räkna med i branschen! :P Är klar våren 2011, så nästan två år kvar. Sen har jag tänkt utbilda mig vidare också, men det är en senare fråga! Hehe. Ja du får fundera vidare, jag tycker iallafall det är grymt skönt att plugga! Man har så mkt frihet... Bara man har disciplinen!

2009-09-20 @ 21:28:05
URL: http://ekfan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0