Jag firar hösten!

Jag firar hösten med en lugg! Jag fick en klipptid idag vid kl 15, så jag tog cyklen ner till handen och där bestämde jag mig. Jag hade velat fram och tillbaka enda sen jag bestämde mig att det nog var dags för en klippning.

På festivalen hade jag ju gjort en dread/fläta i håret. I sista sekund bestämde jag mig att jag nog kammar ut dreaden, fast jag gillade den så mycket! SHIT VA HÅR DET LOSSANDE!
Jag är helt övertygad om att jag är kal på en fläck. Men som sagt frisören jag hade först frågade hon lite halvvänligt, längesen du klippte dig? Ja, jag hatar att klippa mig så jag drar jämt ut på det! Sen berättade hon bestämt för mig att jag borde göra en hårimpackning, 1 gång i veckan!! Jag har inte gjort en i hela mitt liv. Jag satt och funderade på hur hon hade reagerat om jag hade haft dreaden kvar, jag tror hon hade svimmat! Hon var en sån där överblonderad morsa, med tajts och kort kjol. Fult rosa läppstift och kajal för 3 personer.

Jag tror hon tyckte att jag misshandlade mitt hår. Men ääh!





Nu ska jag börja med middag så vi kan käka och sen bara dra när Jocke kommer från jobbet. Jag hoppas han tycker min lugg blev fin, haha.
Ses sen!


Kommentarer
Postat av: anna

luggbugg ;)

2009-09-04 @ 09:38:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0