Idag ska vara min feberfria dag..

Jag har ingen termometer, men jag höftar. Så idag, tredje dagen hemma så känner jag mig relativt feberfri, mer ork fast den där jävla snuvan är kvar. Ska försöka snyta ut den idag så jag kan gå till jobbet imorgon, ringde dit nyss och talade om för dem att jag blir hemma idag med. Är ju tydligen jääävligt wanted där borta, så ta det lungt gott folk jag kommer till er ;) höhö.

Ja, men hur var det nu med Andreas Carlssons kärleksliv, jag bläddrar upp sidan och ser "Jag har inte hittat kvinnan i mitt liv" HELL YEAH! Än finns det hopp för de suktande kvinnorna att fånga honom.

Bästa sättet att få folk, som inte vill gå till jobbet, att faktiskt gå till jobbet är ju att slå på tv:n mellan 9-16. Så jävla mycket skit. Och här är jag sjuk! Utan val! Och måste ligga helt still och kurera mig och det bästa som finns på tv är TV-shop! Vafan, det får ju en att vilja gå till jobbet fast man är sjuk. Tack som fan tv!

Nä, men jag slår väl igång pretty woman för 4:e den här veckan och käkar frukost.
Vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0