Friskis och Svettis

Idag gjorde jag mitt första frikis och svettis pass på jag vet inte hur länge. Jag har ju sprunigt i sommar, men igår kom jag på att det vore roligt att friska lite. Så jag cyklade ner dit och köpte ett kort och idag skulle jag på bas-gympa. Tänkte att jag ska nog inte gå ut för hårt.

"Hej och välkomna till detta pass! ___ är tyvärr sjuk så jag har hoppat in med mitt pass bas styrka! Men det ska väl bli roooooligt?"
Ohmygod tänkte jag, detta var jag icke beredd på! Och shit va drygt det var, när vi gjorde situps fick jag t.o.m svett i ögat!
Men på lördag är det KI-yoga så det är bara på´t igen! Så prefekt att man har 2 min med cykel till friskis.

Jag har precis käkat lite lunch och eftersvettas. Ska hoppa in i duschen och sen ta cyklen ner till handen och klippa mig. Lugg blir det, tror jag. Jo det blir roligt till hösten.

Sen ska vi till bästa placet on eeearth!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0