Filmdag

Jag var ju som sagt sjuk igår och inget mirakulöst har hänt under natten så, jag är hemma från jobbet idag med. Så självklart blev det en filmdag, och en av filmerna var Hairspray. Jag som är lite into musikaler gillade den jättemycket. Jag gillade t.o.m snubben från high school musical. Ohmy, bra film.
Men någon film som var otroligt chic-man-vet-hur-den-kommer-sluta-men-det-skiter-man-i, var 27 dresses.



Så undra vad det blir för film idag, ligga still och kurera sig har aldrig varit min grej. Men igår när Jaylove kom hem hade han köpt en Hänt Extra. kanske ska ta och bläddra i den. Det står ju trots allt att Idol-Andreas har ett hemligt kärleksliv. MED VEM?! Jag måste få veta!

Vi ses!

Kommentarer
Postat av: Therése

tips på spännande: true blood! ååååh guud så bra den är! jag och hiru är tokfast, har plöjt igenom första säsongen på 4 dar nu :P (ett plus är ju att skarsgård är ganska het faktiskt, men det behöver ju inte pojkarna få höra :P)

2009-09-22 @ 11:20:40
URL: http://naildesign.blogg.se/
Postat av: Emelie

Skvaller is thööö shit! Nu blev jag sugen på att bli sjuk. :)

2009-09-23 @ 08:18:05
URL: http://ekfan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0