En arbetsvecka avklarad

Och jobbet det går bra. Man vet att man trivs när avdelningschefen kallar en "Mary" på möterna.
Första jobbveckan är ju avklarad, jag har varit helt slut i huvudet av alla saker man ska hålla koll på.

I helgen var jag och babyjay till Borlänge och köpte en bil. En volvo 244 -88, en vit pärla. Den kommer bli perfekt att åka runt i nu i vinter. Och jag vi slappar Lyxfällan i ansiktet och tar inget lån förrens vi vet hur det blir med lägenheten.
Såg ni förra avsnittet? Jag må gilla krimskrams, men ohmy! Hon slog mig med hästlängder.
I veckan blir det nog inget annat än lite träning och vardagsmys.

Kort update på jobbet.
Jag ska försöka hinna lägga in bilderna från våran ballongfärd ikväll.
Så håll ut, jag uppdaterar snart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0