Cats @ Cirkus!

I torsdags fick jag ett sms av anna, "tjaa tänkte om du ville hänga med på cats?" ööööh JAA!!! Men jag såg det typ 5 timmar efter hon skickat, så jag slängde mig på telefonen och typ ringde och smsade samtidigt. Tänk om hon hade frågat någon annan?

Till saken hör den att jag någon dag innan bara hade sagt till Jocke, "jag skulle verkligen vilja se cats" och så får man ett sms om det! Så jag bokade en tågbiljett och drog till Stockholm.

Mötte upp Anna på stationen och tog bussen ut till Djurgårn. Vi satt på rad 10, riktigt bra plaster!
Inte direkt kändistätt men Linus Wahlgren var där. Han var faktiskt snyggare än jag trott.

Men musikalen, helt fantastisk! Vilket smink, vilka kläder. Allt var så himla grymt. Och sen har jag ju en liten förkärlek för musikaler.
Så har ni möjlighet att se den så gör det!

TACK SOM FAN ANNA! Det var bästa kvällen på länge :)


Kommentarer
Postat av: Anna

tack för att du följde med, kul att du gillade den ;)

2009-09-03 @ 16:37:16
Postat av: Emelie

Hoho, jag ska på Buddy Holly i oktober... Kommer nog också bli grymt bra! :D

2009-09-07 @ 21:12:10
URL: http://ekfan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0