Snö i Stockholm

Igårkväll stod jag och Jay i köket och tittade ut på flingorna som dalade ner. Mys! Och imorse när jag hade kommit till jobbet och satt och åt min frukost så började det snöa igen. Välkommen vintern! Du är efterlängtad!
Jag längtar jättemycket till julen, inte så många veckor kvar faktiskt! I år ska vi fira jul allihopa fam Stjärnvik-Carlsson. Min stora härliga familj!

Jag har kommit in i en virkvåg och virkat 5 st mössor, för att våran lägenhet inte ska bli belammrad av saker jag pysslar, så säljer jag nu iväg mina kreaktioner.
Mössorna kostar 69:- st och jag kan skicka dem till dig.
Jag kommer lägga upp allt fler efter hand så det är bara att hålla utkik!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0