Perfekt!!

Jag har införskaffat mig ett par vinterskor, de är perfekta. Det står mary på dem. Eller iaf borde det göra det.


Men kvällen slutar inte här. den har knappt börjat.
Dagen började så bra! Vaknade relativt tidigt, vaknade i våran egen takt. Efter det drog vi iväg till farsta och tittade, Jocke letade vinterskor och jag jacka. Hittade en lila vindjacka på H&M för 200:- jag är så nöjd! Dock inte vinterjackan jag letade efter men bra endå :)
Sen efter det drog vi ner till gymmet och svettades lite, och nu är vi här. Maten står på bordet, allt som fattat är mitt sällskap i from av steff and jay. Och de är påväg!

Aye is in town! Och det ska firas, på meduza, ska vara rockställe så man får väl plocka fram döskallesjalarna och lägga undan leendet. Poppar lite Tanya Stephens här hemma för snart kommer det bytas ut om "I WANT TO KILL YOU FUCKFUCKFUCKFUCK" eller vad nu rockkillar sjunger.
Anyway, det kommer bli grymt!


Kommentarer
Postat av: Emelie

Men hallå! En månad. Kom igen nu.

2009-11-20 @ 10:35:13
URL: http://ekfan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0