Baby I can see your halo

Mmmh, helg! I love, I really dooo! 
Igårkväll avnjöt jag och Malin en köttfärspaj till Idol.
Jaha, Malin Schölin tänker ni, men ICKE! Detta är min nya vän Malin, hon jag jobbade på Malmgården ihop och vi har nu tagit våran vänskap utanför jobbet.

Och iförrgår träffade jag på Maria Karlsson på gymmet, fnissigt va? Likadant. Vi jobbade också på Malmis ihop.
Jag älskar den känslan, att hälsa på folk, på gymmet, på Ica, stanna småprata lite. Känna folk. Det tar sig, sa mordbrännan. Jag trivs så himla bra här :)

Och ikväll ska jag på 30års fest. Its Annelie som har nått den önskvärda åldern. 8 år kvar. Jag skulle gärna vilja vara lite äldre. Men som sagt, fest hos Annelie ikväll.

Och JayLove är i Prag. Jag är sjukt avundsjuk. Jag saknar honom. Det ända bra med att vara ifrån varandra är att man inser hur mycket man inte kan vara utan personen.

Nu ska jag lyssna på lite mer peppmusik och fixa det sista innan jag drar!
See you lovers!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0