Viva forever

Vi somnade i soffan igår, precis till utröstningen. Så jag slängde mig in på aftonbladet när jag vakade och såg att Karolina åkte ut, nu är Malin nöjd. Hon gillade aldrig henne. Hon såg faktiskt lite scary ut.

Vid 8 i morse drog Jay till jobbet och skulle fixa lite grejer, själv sov jag till 9.30 och efter det drog jag och spinnade, efter spinningen relaxade jag lite på ett yoga-pass.
Så jag är precis hemkommen från det.
Nu ska jag försöka samla ihop mina skakiga ben och hoppa upp på cyklen igen och dra ner till handen och köpa födelsedagspresent.
Jockes kusin fyller år så vi ska dit och fika.
Efter det ska vi hem och svida om för en helkväll på stan!

Jocke var ju nyss i prag, kolla in denna väska jag fick av han när han kom hem;



I LOVE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0