Ett rosa inlägg

I helgen var min familj här och hälsade på oss.
Alla sov hemma hos oss, så det nästintill liknade en flyktigförläggning med folk som låg överallt.

På fredagen blev det tacos och singing bee innan vi allihopa somnade utmattade av en hård arbetsvecka. På lördagen åkte vi till Nacka forum och shoppade loss, eller ja mamma och jag shoppade och killarna tröttnade.

På lördagen grillande vi hemma hos Jockes pappa, vi blev 9 st totalt och kvällen blev totallyckad :)
Jockes pappa sa att "man ser på människor när de hittat rätt" och det har jag verkligen gjort, Jocke är no 1 FOREVAH!

Men..

Jag har fallit tillbaka i gamla vanor, jag har fallit tillbaka att ÄLSKA ROSA! Jag har länge haft en perio när allt skulle va lila, men sen gick den kort över till gult och nu är det rosa som är grejen!
Och när jag och mamma var en vända inne på lagerhaus fanns det så mycket fint i rosa så jag skulle behöva en helt egen lägenhet att inreda helt i rosa! ITS A DREAM COME TRUE!

Så jag tänkte att jag skulle få paret brevid oss vräkta så jag kan ta den lägenheten, för jag vill ju inte flytta ifrån Jocke bara ha ett ställe med aaaaaaallt rosa!

För ungefär ett halvår sen köpte jag en badrumssophink, vit med rosa och gula blommor på, (ni som inte vet hur  den ser ut så kommer bild i efermiddag) Jag tycker den är hysteriskt fin! Jocke gillar den inte.
Och nu på lagerhaus hittade jag ett matchande duschdrapperi. <3 OHMY!

Hinken har jag i badrummet och påstår "att jag letar efter en ny" duschdrapperiet har fått åkt ner i "marias drömlåda" där har jag alla saker som jag ska anväda sen när vi bor i hus och har två badrum så jag kan få ha ett rosa gulligull och Jocke kan ha ett svart eller vad han nu behagar.

AND FOR MY BIRTHDAY I WANT;


Kommentarer
Postat av: ANNA

Ge mig bilen nyss!

2009-05-13 @ 09:58:17
Postat av: Sofia

Visa lite bilder från lägenheten dååå =)

2009-05-13 @ 17:47:36
URL: http://mittlivsomsofia.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0