Don Carlos @ Energikällan

Tävlar man inte så vinner man inte. Och jag är en sån som går efter "men jag kommer aldrig vinna så varför tävla?"
Men igår fick jag ett mail på facebook, invite all your friends to Don Carlos and get a free ticket. Sure bacon tänkte jag, men jag gjorde det endå!
Så vips 10 min senare, you're now on the guestlist for Don Carlos, welcome!
FLUX!!

Vi trodde egentligen att spelningen var idag, men som tur va tittade vi en extra gång och såg att det var igårkväll. Stefan bangade på oss, så det blev mer av en datespelning :)
Men det var skönt, jag tycker det är totallt awsome att hänga med Jocke. I alla situationer så är han alltid min bästa vän och den personen jag har roligaste med. Och sen att jag är sjukt kär i honom gör att jag trippar runt på moln när han är i närheten.

YOU ROCK MY WORLD!

Kommentarer
Postat av: Aye

naaaw vad kul! ni är fett fina ihop :)

sjuk grej dessutom! var spelningen bra?

2009-05-27 @ 16:22:54
URL: http://ayeone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0