TACK PAPPA OCH MAMMA!

I förrgår ringde min kära pappa mig och sa att han ville betala min symaskin som jag så länge tittat på, TACK VÄRLDENS BÄSTA PAPPA! Jag är helt nipprig och överlycklig. Så nu ska det börja sys här hemma.
Jag har en lång lista över saker jag ska göra, men jag har ju knappt plats för dem så jag får väl yardsale här i bloggen sen, haha.

Ni som fortfarande väntar på bild på min brillor, håll ut. Vi har förlagt alla laddare till våra kameror , så de är stendöda!

Igår färgade vi håret på mig, Jocke gick in i rollen som stjärnfrissan Bobby, mocca med slingor skulle resultatet bli. Jag vet inte om jag har för mörkt hår men det går lite åt rött idag. Sen är det ju det där med slingor och Michis läser du detta så vet du hur det blev förra gången vi fick ett sånt infall. Det såg ut som att någon hade kissat i våra luggar, men det sket vi i, nyfärgade och fina drog vi på harrys och rullade höfter.
Åter till min hårfärg just nu..
Det är inte kiss, men det syns färgförändring, Jocke sa; nötfrägat.. jag är inte lika säker. Men det är inte så dåligt att jag tänker färga om. jag kan absolut leva med det.

Ikväll har Malin inflyttningsfest så jag ska dit och pimpla lite. Och jag tänkte även hinna med, utan dåligt samvete, att dra på Pumpum där Syster Sol och Diego Jah spelare ikväll. Kommer bli kändistätt, nästan som en liten uppsala reunion.

Smell you later!

Kommentarer
Postat av: MARIA

på tal om bobby!!!! när ja å josse va ut förra helgen va bobby på samma ställe, han hänger i uppsala skitofta. han såg så jävla självgod ut å vi kom p åden brilljanta idén att ja skulle gå fram å säga att han e så jävla snygg. så ja går fram å säger "Hej bobby, faaaan va du e lääcker" och han tittar snett och ner på mig å säger "öh, tack" (Läs; har du inte fattat att jag är gay")

hahaha, så jävla roligt!!!

2009-04-22 @ 21:57:33
URL: http://marysoul.blogg.se/
Postat av: marrrry

på tal om bobby!!!! när ja å josse va ut förra helgen va bobby på samma ställe, han hänger i uppsala skitofta. han såg så jävla självgod ut å vi kom p åden brilljanta idén att ja skulle gå fram å säga att han e så jävla snygg. så ja går fram å säger "Hej bobby, faaaan va du e lääcker" och han tittar snett och ner på mig å säger "öh, tack" (Läs; har du inte fattat att jag är gay")

hahaha, så jävla roligt!!!

2009-04-22 @ 21:59:10
URL: http://marysoul.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0