Sverige är i sorg!

Jag såg dem överallt i morse, de var som mig. En blick så förstod man att de kände likadant. Tröttheten. Nån, kanske gud, har tagit ifrån oss en timme. Och jag är i koma, jag har inte kunnat fungera korrekt på hela dagen. Sleep-mode hela dagen. Jag kommer somna tidigt ikväll, det tror jag det.

Men ikväll börjar sjukhuset igen på tv3, så allt för tidigt får jag inte somna. Det är verkligen mitt favvoprogram.
Förrutom familjen annorlunda som också är idag.

Lördagen var asrolig, Pumpum på bysis med Syster Sol och Ras Cricket. Jag, babyboo och Stefan drog in till stan och träffade upp Johan och Hanna på Baltazar och tog en liten förslunk innan.
Alltid lika roligt att träffa Johan och Hanna :)
Väl på bysis träffade vi på Jonas med damsällskap, Thomas och allas våran Bisse. Han är verkligen en klass för sig.
Det hela kändes som en liten URF-reunion men Lisis fattades!
Bysis var ett ganska litet ställe så det blev så varmt, man svettades som en toooook! Det bokstavligen dröp av vissa så man dansade på behagligt avstånd.

Vi sov rätt länge på söndagen. Tog det lungt och sen bakade vi, gick inte så bra men ett nytt försök i veckan. Så vill du ha lite kakor så säg till, vi har så det räcker och blir över här hemma.

Hasta la visa!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Söt du är maary. vi ses i sommar hoppas jag!

2009-03-30 @ 18:51:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0