Jag sa Ashlee Simpson!

Idag fick jag reda på att jag får förlängt på jobbet till midsommar. Jag är otroligt lättad och tacksam! I LOVE MY JOB!


Vi kämpar vidare hemma med renoveringen, bilder på det kommer upp sisom tid, hehe. Jag har knappt tid att sitta vid datorn när man kommer hem. Så fort vi fixar trådlöst internet så blir det ändring gott folk.
Jag trivs fortfarande som fisken i vattnet här i Stockholm, dock behövs det att min kompiskrets utökas mucho!
WANNA HANG OUT?


Sen har jag klippt mig, tog en drop-in tid, kostade mig 525 :- !!!!!!! Herregud alltså!
Jag hade min mig denna fina bild för att visa hur jag ville ha det, vad är det för fel på ALLA frisörer jag har vart hos, de kan bara inte klippa som jag vill. så nu har jag någon 80´s meet Elivs-frilla. Och hon klippte typ av 10 cm av mitt älskade hår. Jag saknar varenda cm av det. Jag måste klippa mig oftare jag vet, men när alla frisörer är mongo så drar man ju sig gärna för att göra det.





På fredag har jag och mr J vart ihop i 7 månader. Love you honeybunnyboooooooo


Kommentarer
Postat av: Sofia

Jag klippte mig också igår. Typ 10 cm. Men det växer ut =)

2009-03-06 @ 19:52:51
URL: http://mittlivsomsofia.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0