Governor Andy - Bonus på kortet


I fredags var Anna och Malin hemma hos oss en stund, vi pratade skit och drack vin. Man blev lite uppdaterad om vad som händer.

Sen kom Jocke och Stefan och vi gjorde oss iordning för att dra in till Governor Andy´s releasefest.
Den var på nått ställe som jag tror hette strand, det var iaf en sunkig lokal som var så kall att man gärna behöll jackan på. Beställde du vin fick du det i ett vanligt dricksglas, classy!

När han väl drog i gång så körde han inte vidare många låtar från nya skivan som jag förövrigt inte ger många plus. En riktigt slöskiva som knappt passar till bakrundsmusik.

Sen hävde han ur sig; "Där borta kan ni köpa min skiva för 100 spänn, annars tar ni 70 spänn och lägger i ett kuvert och skickar till mig och laddar ner skiten på piratebay." haha

Vi drog efter att spelningen var över, Jocke skulle upp och jobba dagen efter.
Och sen var man allmänt slut efter en hel arbetsvecka.
Vi tog pendeln hem med Stefan och unnade oss taxi hem till hooden.

Va skillande det kan vara på taxiresor, vissa chafförer babblar och babblar medan andra vägrar bryta tystnaden. Jag föredrar nog de pratsamma.

Sen har jag fått mitt svar, svaret till vad guvenören egentligen sjunger. "Min baby hon har bonus på kortet....(jag har trott:) 1987 hon är alltid bäst"
Men tydligen är det "Min baby hon har bonus på kortet, 19-7 hon är alltid bäst"

Jag tycker iofs att 1987 är bättre. Bästa året ever!


Kommentarer
Postat av: anna

haha ja 1987 är tammefan bäst!!

2009-04-03 @ 10:47:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0