BRILLZ AND GRILLZ!

Jag har inför ett mode på jobbet, och det modet är en självklarhet för mig och har vart i många år. Jag kommer faktiskt inte riktigt ihåg när jag började bli beroende av denna extremt lätta och otroligt sköna accessorar. Jag pratar självklart om en sjal. Både min kollega kissekatten och våran extremt mysiga receptionist har börjat anväda sjalar, och det här är bara början.
Jag funderar på att sortera mina sjalar någon dag, så man har mer koll, framför allt blir det lättare att välja. Vad känner jag för idag? tunn och mönstrad? tjockare och enfärgad? What to do, what to do..

På lördag ska jag, jocke och jockes mami på teater. En uppsättning av peter pan och jag tror det kommer bli riktigt kul. Jag gillar teater, förstår inte att jag inte går på det oftare. Så kulturellt som det är.

Idag har jag vart och kollat synen, jag ser asbra! Jag har sjuk bra syn enligt optikern, jag såg så bra på vänster att jag var ett litet praktexemplar, hehe.
Iaf så var jag där för att jag ville ha ett par terminalbrillor, ni som tycker att det låter som rena grekiskan så är det kort och gott ett par läsglasögon. När vi provade min närsynhet visade det sig iofs att jag var närsynt som en 35 åring, men på nått sätt så var iaf synen helt wonderful. Optikern jag hade, han var asrolig och förklarade allt väldigt pegagogiskt.
Så på måndag ska jag och hämtade ut min nya brills.
Bild kommer självklart då!

Nu hör jag att makaronerna håller på att koka över. Stuvade makisar och falukorv. I love att jag har en man som gillar husmaskost.

HOOOOLA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0