Årets första dopp!

Världens bästa flickvän. Japp. Imorse var jag även världens svettigaste flickvän. Vi har gått från tunnt täcke, till lakan, till naket. Det går bara inte, det är för varmt! Men eftersom att jag är en äkta liten svennebrud så klagar jag på alla väder. För varmt, för kallt, för regnigt.

Imorse var jag världens snällaste flickvän och skjutsade jocke till jobbet. Jag är ledig idag. Jag fick upp kl 7. Jag kan inte sova mer. Men det är lika bra att vara vaken. Imorgon börjar jag jobba. Det är ångest. Mycket ångest. Jag börjar kl 7.  Nästa vecka har jocke semester, då jobbar jag jättemycket.
Jag vill ha semester. Inte jobba, bara softa.

Igår tog vi årets första dopp, J och jag. Jocke lockade med "jag tror vi kommer vara själva.. aah ;)" Det var ungefär 5 föräldrar, 10 barn och 3 st uppblåsbara späckhuggare där och ockuperade våran fina lilla strand.
Det var svinkallt i vattnet och jag fick ett smärre hjärtstillestånd när jag fick panik och doppade mig för att hinna före J.

Jag ska vara kreaktiv idag. Sy om grejer. Skapa grejer. Inte facebooka. Skapa.
Jag återkommer med resultatet..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0