Uppsalatown here we come!

Snart dra jag och min babyboo Jay till Uppsala. Vi ska dit och träffa Mary the fucking hairy fairy! Aslängesen vi träffades ju!
Vi träffades mer när jag bodde i falun än när jag bor här, 30 min bort med tåg. Ändring på det!

Dock gör ju detta väder att man blir superdeprimerad och knappt vill gå utanför dörren, men världens bästa peppade mig! så nu är jag på gång :)

Idag har jag vart på Dalarö och haft "förflyttningskurs" det flummade ur rätt bra, imorgonen började i kaos i och med att jag höll på att missa bussen och de går bara 1 gången i timmen. Så jag fick kubba som fan och så visste jag att jag skulle träffa Sofia på bussen, så när jag kom på bussen jag ba; är sofia på bussen?!
Busschaffören tittade på mig som om jag vore ett pucko. Jag sa att jag skulle ringa Sofia och kanske hoppa av vid nästa hållplats.
När jag tog upp telefonen hade jag fått ett sms att Sofias mamma glömt att hon lånat ut bilen och hade fått låna grannens så Sofia skulle så skjuts ända ut, haha. Värsta soppan!

Efter kursen var slut drog vi nere till Dalaröby, det var väldigt litet. Och åt en svindyr macka på ett mysigt sommarcafe, som egentligen bara är till för människor med massa pengar som har råd att ha landställe på Dalarö.
Men vi skrapade vi våra tomma pungar och fick ihop till lite krubb.

Nu måste jag göra det sista innan jag ska ta bussen till Handen och gå på glasbanken.
Vi ses!


Kommentarer
Postat av: mary the fuckin hairy fairy!

DUDETTE! Fuck va sweet de va att ni kom, skitkul å träffa Jocke oxå. Ni måste komma snart igen!!!

LOVE FOR YOU MY WIGGA-WIGGAH-WOOOOO!!!!!

2009-06-14 @ 15:14:20
URL: http://marysoul.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0