Mellanlandning

Ok. Mitt skapande går inte så bra. Hitills har jag ätit lunch, bestånde av en god pastasallad, som jag och baby J gjorde igårkväll. Och tvättat, mastodont-tvätt. Jag förstår inte hur det alltid blir så att man tvättar i sista minut?!
Vi hade tid igår men jag ville heller flanera med Jocke än tvätta, så jag tog på mig att tvätta idag istället när jag enda bara skulle vara hemma.

Åh, jag ska passa på att visa mina otroligt schyssta sandalder jag fick av J's mamma när jag fyllde år;
Jag älskar att de är lila! Min senaste favvofärg och sen gillar jag skor med färg.



Nu ska jag fortsätta med mitt skapa-uppdrag. Jag funderar på en väska eller en kjol. Det återstår att se..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0