Im bad, Im bad, Im a bad-kruka!

Nu ringde J och frågade om vi skulle åka och bada. Vi skulle åka till nått ställe som hette typ schwedischer badet. Vet inte riktigt vart det är, men det är nog här ute i våra krokar.
Bad 2 dagar i rad! härligt

Nu undrar du kanske hur det gick med skapandet? Rätt ok, jag gjorde ett mönster. Klippte ut det. Insåg att jag inte hade någon tråd som matchade. Måste skaffa det. När jag nu hinner det..
Imorgon börjar ju allvaret. Jag har lite ont i magen av det. Det verkar sådär. Även om det typ är sveriges finste ålderdomshem så är det nått med det där stället som känns skumt.

Och J har ju semester nästa vecka. Jag är ledig någon dag iaf. Då ska vi till tomtits, eller hur det nu stavas. Det och kålmården ska vi hinna med.
Nu drar jag och hämtar bobo! Vi ses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0