I WENT INSANE!



OHYES! Igår var jag sus och annelie på grönan.
Vi ställde oss i kön till insane precis när vi kom in, 55 min senare satt vi fastspända redo för att, dö.
Sus sa att hon träffade gud på vägen upp, haha.
Det mest tråkiga med det hela att var att den faktiskt inte var så insane, jag hade förväntat mig mer. Jag hade gärna åkte den en gång till men kön stoppade oss.

Men vi forsatte vidare till vilda musen och den var ju sjukt rolig! Den hade jag inte åkt förrut. Sen fettade vi fish n chips. Och jag satsade och VANN!!! 2 kg marabouchoklad, herregud, haha.
Jag gav bort massa till Joel, Stefan och Jocke men det ligger fortfarande en hel trave i kylen. Tur att de håller ett tag, haha.

Och självklart träffade man på en kändis, i det ack så kändistäta el stockholmia (i love it)
I give you TILDE DE PAULA ink. man och barn.


OHOHOHOH! spännande!

Kommentarer
Postat av: mary the second.

den ser ju fuckin insane ut, fyfan. balle vad man skulle skita på sig om man fastnade där uppe, eller än värre, om man trilla ur! med min tur skulle nåt av dom scenarierna hända, fo sure! men modigt av dig att våga kompis!



och tilde, de va inte illa!!

2009-06-10 @ 23:22:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0