SPÖREGN PÅ MIN CYKELTUR!!

Mahlin var förbi idag. Lämnade nycklar och jag hjälpte henne fixa en klänning. Jag är duktig på sånt, och billig.
Sen drog jag med henne till Ica och jag svängde förbi apoteket, fan va det är dyrt alltså. Kostar att ligga på topp, och att få ligga överhuvudtaget.

När jag hoppade upp på cyklen och drog till Ica Maxi fick jag bästa känslan, "jag bor verkligen här, här cyklar jag runt på min cykel, i min hood, påväg till mitt Ica" I LOVE IT!
Jag cyklade i min lugna ro, strosade runt på Ica och funderade på vad vi skulle käka till middag.
När jag var halvvägshem brakade helvetet löst, eller ja, regnet iaf. Spöregn. " Va i helevete skulle jag ut och cykla för?!" Jag stannade under en bro och surade och tänkte att jag kommer aaaaaaaldrig komma hem. Men sen isåg jag att ju mindre tid jag spenderade där desto fortare skulle jag komma hem så jag tog tjuren vid hornen, hoppade upp och cyklen och rejsade hem.

BLÖT TJEJ!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0