Free willy

Första gången. Jag gjordet det. Free willy. Jag såg säkert likadan ut för alla andra som mötte mig påvägen till bilen. Men jag visste, idag var nått helt annorlunda. Man kände sig fri, otroligt spännande och det fläcktade skönt under klänningen.
Åkte och hämtade Jocke, kunde inte hålla mig; "Jocke, jag har inga trosor på mig.." Jag såg hur han sken upp. Det här ska jag göra oftare.

Vi var och badade i havet. Saltvatten. Sådär alltså. Långgrunt så inåt. Så det var min första gången att bada i havet i år.
Schweisherdalen, något i den stilen.
Åkte och kollade in båtarna och Jocke berättade anekdoter från förr. Mysigt att gå hand i hand i sommarkvällen. Låter som en Tomas Ledin-låt. Men det gör inget. hoppas det håller i sig.



HIGH ON LIFE!

Kommentarer
Postat av: Anna



HAHAH skönt att du är så härligt frigjord mary! ;) Gillar-knappen

2009-07-10 @ 09:43:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0