En helt vanlig tisdagskväll..

Jag gjorde Jockes favoriträtt igår, stuvade mackaroner. Han är som ett barn, glufsar och ler åt mig. "GOTT!" Han är underbar. Helt rätt.
Efter maten softade vi med ett glas rött, otroligt vuxna. Drack halva ungefär. Funkar bra mot blomflugor, jag lät det stå framme och nu simmar det runt 4 st där. Man blir ju aaaldrig av med de där jävlarna!

Efter att vi softat klart efter maten drog jag med Jocke på kvällens springrunda. Oh yes, Ni hörde rätt. Vi har börjat springa. Duktigt par! Känner mig så jävla tight när vi sprang förbi ett hus, vid utekvisten satt 3 brudar i 17-18-års åldern drack rose och rökte. "jasså, här sitter ni och proppar i er gift och här kommer jag hurtandes, liiiiiite bättre än er!"
Dock kan jag ju inte påstå att jag tar milen på en handväning men springer det gör jag!
Fast det är ett skit att springa med Jocke för han har så långa ben, så hur man än gör så springer han alltid fortare. Så jag funderar på att överge honom och köpa mig en ipod shuffle, någon som har en över och vill bli av med?

Efter rundan så tittade jag på mitt bästa program "my new BFF" haha, det är så bra! Jag ska nog göra ett sånt program här i Stockholm, jag behöver lite vänner och vad jag har förstått ya´ll is just dyyyying to be my neeeew BFF!
Säg vad ni vill, men vi är ju sånt där syndigt par som har TV i sovrummet, funkar skitbra tycker jag. För annars skulle mina tonårsrullar och dokusåpor vara bannade här hemma.
Och under TV har jag min syhörna.
Så jag passade på att sy lite igår när jag tittade på tv, en liten mobilen-plånkan-nycklarna-väska.



Måste bara fixa ett axelband så är den klar! Jag måste fixa mer sygrejer överhuvudtaget. Så mycket ideer och så lite tid! Nu blir det frukost. Ses!



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0