Ny tid - ny strid!

Nyår gick rätt omärksvärt förbi.
Jag har känt mig nere, har huvudvärk, blöder näsblod. Och känner mig på allmänt grinhumör.
Slockande igår och vaknade i smärre chock 23.40 - vaknade med känslan, vart är jag? hur länge har jag sovit? har jag missat tolvslaget?! skyndade som fan, på med täckbyxor, fixade glas och skumpa och begav mig ut till backen för att tittar på fyrverkerier. God skumpan och en nyårspuss, var väl en bra start på det nya året.
Uppdatering med bilder f rån nyår kommer inom kort!

2009 kommer bli sjukt bra!
Har mycket spännande saker på gång, små som stora ;)
Första anhalten är ju som ni länge vetat våran flytt. Som sker på lördag, och vi är så många att vi kommer behöva bära en kartong var. Det är perfekt!

Imorgon drar vi hem från fjällen, fjällen suger och det är en sak som är säker. Man är helt slut på kvällarna, fjällluften och all skidåkning.


Hasta la vista lovers!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0