New era

Jag vet egentligen inte vart det är påväg eller vad som är på gång. Musiker dör, Blondinbella medverkar i let's dance, bonnhålebrudar flyttar till utlandet och blir ihop med kändisar.
Och jag, jag sitter och lyssnar på Miss Independent på repeat.

I helgen var vi in till stan och jag fick en keps av min störtsnälla kille,

Eftersom att mina snyggaste färg just nu är lila, så blev det en lila kebba. Den ska jag försöka våga anväda i sommar. Jag har 3 kepsar, jag gillar alla! Men så plötsligt kommer jag på att jag inte ska anväda dem.
Men den här var så fin! Och cool. I loooove lila!

Nu har jag egentligen tänkt att försöka sluta lyssna på Ne-yo och börja måla andra omgången av min byrå.
När jag har hittat sladden till kameran kommer det komma massa bilder!
Vi snackar;

- Innan flytten
- Fjällen/Nyår
- Projekt
- Lite blandade snygg-maria-bilder.

Jag hade ju tänkt att jag skulle ha hunnit diskat, målat och hängt tvätt innan Jocke kommer hem, men det kan han glömma. Jag avnjöt lite obetald internettid.
Men nu lär jag dra!

Som falukändisen skulle sagt; hejdå peeps!

Kommentarer
Postat av: sandrine

Hej mary jag säljer lite kläder och smycken som jag tror du kan gilla. sök på tradera användare: sandrine124

2009-01-29 @ 21:35:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0