Käre läsare..

Tack, tack för att just du hållt kvar. En tapper läsare, men jag lovar. Det kommer en blogg!
En mycket mer innehållsrik.

Nu har vi flyttat och mina pysselideer fyller pärmar. Så snart kommer det även bilder på mina projekt, så håll ut.
Flytten gick rikigt bra. Smidigt och snabbt.
Vi trivs jättebra!

Nästa helg ska vi förhoppningsvis åka och välja ut tapeter.
Orange i vardagsrummet, grön i sovrummet. turkost i köket och hallen är fortfarande ett mysterium.

Jag har fått förlängt på jobbet tills iaf den sista mars. Jag trivs jättebra och bävrar för den dagen jag måste sluta där. Men det är bara att hålla hoppet uppe!

Imorgon ska jag hem till Malin och Erica och dricka vin, rödvinskärringar är vi allihopa.
Thank god it's friday!

Kommentarer
Postat av: mich

roligtroligt me hörru jag tycker det är alldeles för lite bilder på denna blogg!!! :)

2009-01-16 @ 15:12:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0