Bobban's feeest!




6:e smäller det! Vi ska ha lite förfest/inflyttningsfest innan. Och fira våran sex, härliga och kärleksfyllda, månader tillsammans. Och mer lär det bli!

Och sen..


Har ii har börjat pyssla lite smått, det känns också förträffande bra!
Vi målade om farmors gamla byrå - den ska bli svart!

Vi har även vart och hämtat våra tapeter.
grått i sovrummet.
grönrandigt i köket.
ljusbrunt i vardagsrummet.
vitt i hallen.

Förhoppningsvis kommer vi kunna börja med tapetseringen i helgen. Eller iaf de extremt tråkiga förarbetet man måste göra. Måla om på toaletten ska jag försöka hinna med också.

Nu luktar min lasange härligt! Dags för mat! Och tydligen nya avsnitt av lost, jag känner mig totalt borta.
Men hunrig, smell u later.

Love!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0