Afrodans

Igår hade friskis vid typ fridhemsplan invigning. Gratis träning hela dagen så jag, Hanna och Johan drog dit. Det som lockade mig och Hanna var afrodansen.
Först var det några som uppträdde och det såg helt livsfarligt ut!
Vi hann även med att gymma i 30 min innan dansen började.

H-e-r-r-e-g-u-d! Det var allt från elefanten, fjärilen till energiklotet. Det var helt galet! Men så kul!
Man stod och slängde med armarna, kände sig urlöjlig, när man väl hade kommit över det så var det skitkul!
Det var en timme och efter det var man riktigt slut.
Min rygg har fått känna på muskler den tidigare aldrig känt. Jag är så mör!
Men tydligen höll passets tränare till ute i Tyresö, så jag funderar på om jag ska börja dansa afrikansk dans en dag i veckan, haha.

Nu ska jag köra några elefanten innan jag drar till Ica Maxi. Vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0