Mary har uppstått från de döda!

Här är jag igen, livs levande Carlsson. Med en livs levande bärbar dator, vilket innebär en livs levande blogg, osv.
Så här kommer mitt 511 försök till en bra blogg! 

Sista fredagen innan jul firar jag med bonde söker fru och funderar på att ta fram dammsugaren i sann hemmafru-anda.
Jul firar vi hemma hos oss, Stjärnvik-Carlsson. Och jag ser framemot det så in-i-bajlan!
Idag efter jobbet tog jag kommunaltrafiken till Forum Nacka och träffade upp JayLove. Vi fixade lite julklappar.

Jag passade även på att shoppa julafton-outfit till mig själv.
Eftersom att fred är tufft och guld är snyggt så köpte jag denn här till mig själv;



So.. Mary´s back tell a friend!

Kommentarer
Postat av: Petra

Jag gillart ;)

2009-12-19 @ 20:15:40
Postat av: Emelie

Äntligen! Som jag har väntat..... :D

2009-12-20 @ 12:19:23
URL: http://ekfan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0