Extreme pyssling!

Ja, inte uppderat på ett tag men jag har haft så mycket annat för mig.
Jag har äntligen fixat min lilla smyckeshörna;



Otroligt skönt med tanke på att jag höll på att bryta ihop när jag insåg att alla örhängen bara låg hullerombuller. Inte bra!
Byrån är ikeas lilla rast i furu, den målade jag och sen köpte jag decopage-papper och tapetserade på.
Örhängeshyllan är ungefär samma sak. Jocke hjälpe mig att snickra ihop den. Vi borrade hål och kapade till mässingsstänger.

Stefan kom hit och hjälpte oss att borra hål. Jocke är skadad i handen så han var moraliskt stöd och ja, lite höll han i dammsugaren. Hjälpsam trots sitt handikapp.

Jag är sjukt nöjd! Jag tror Stefan lovade igår att jag skulle få styla hans rum. Sounds good!
Undra vad min nästa ide blir..

Kommentarer
Postat av: Aaaaaa

OJOJOJ va snyggt de blev! Å Leffe på Decorama (??) kunde ju sina saker haha!

2009-08-07 @ 22:48:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0