Teknik vs. mary 2-0

Som ni vet sa jag igår att jag inte gillar tekniska grejer, but it hit me again! Igår kom min efterlängade symaskin, som mina otroligt underbara föräldrar har hjälpt mig med. Tusen tack än en gång! Ni är helt fantastiska!
För er tvättäkta nördar så kommer en bild här på maskinen;



Jag har ju även åkt på en dunderförkylning, men idag har jag ätit frukost och känner mig betydligt bättre än igår, men långt ifrån bra.
Förhoppningsvis kan jag gå till jobbet på fredag, men det återstår att se.

Susanne smsade mig och berättade att det var symässa på Kistamässan i helgen, om jag är frisk och du är intresserad att hänga med mig så hör av dig!
Skulle vara kul att kunna köpa lite nytt tyg och påbörja något, min första grej blir nog att sy några mer tygväskor, eftersom att jag totally love mine! och jag hittade inte han som sålde dem igen.
Sen har jag ju ganska många klädesplagg som jag "bara ska sy om lite" som man köpt på rea och så vidare.

Nu ska jag försöka kurera mig lite och förhoppningsvis hitta något bra att se på tv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0