Peachy Pink

I måndag ringde Jocke mig precis när jag hade kommit hem från jobbet; Ville du tjärna 2000 spänn? Ja eller nej? Living-on-the-edge-mary sa ja utan att veta vad det handlade om.
När jag väl hade svarat ja fick jag veta att;

Stefan skulle sluta på sitt jobb dan efter och skulle behöva lämna in sin jobbmobil den dagen. Bara det att jobbmobilen hade blivit stulen när Stefan fick inbrott i bilen och han hade inte polisanmält det. Hans jobbmobil va den k530i, och oturligt nog så hade mobilen slutat själas, förrutom 1 ställe där mobilen fanns, men var låst till 3. Så Stefan bad mig att lämna ifrån mig min mobbe få 2000 för den och köpa en ny.

Jag är egentligen inte ett big fan av tekniska prylar och jag gillade den jag hade för den var så praktisk. Men jag gav bort mobilen till Stefan iaf.
Och fick ju nu börja se mig efter en ny, som jag sa så bryr jag mig egentligen inte om vad jag har för mobilen, men när jag såg den här;


Kunde jag bara inte låta bli. Den är ju så fin! Och spännande nog är det en walkman-mobbe, vilket jag aldrig haft. Och skakar man på den så byter man låt. Amazing!

Jag är nöjd och allt jag kan säga är teknik vs. mary 1-0

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0