Me and my boo

Jag shoppade lite i helgen, lite nya sjalar och så. Och nya solglasögon, jag tänkte jag måste ju ha massa schyssta solglasögon nu när jag ska hänga i solen i sommar och njuta av att jag inte bor i Falun och att det finns ordentliga ölhak. Jag har kanske ett jobb på G också, men det återstår att se.

Och den är snyggingen ska jag hänga med i sommar;


Idag var jag tillbaka på jobbet efter nästan en veckas influensa, och de hade saknat mig! Deras frälsare var tillbaka.
Sen har vi fått ett jättestor påskägg fyllt med godis. Men det spekuleras vilt på jobbet att det kan vara en muta, så vi får inte röra det. Alla var helt nippriga och vi cirkulerade runt det där ägget som katter runt het gröt.
Jag hoppas vi får öpnna det. Vore ju förfärligt att ge tillbaka det.

Nu är det strax familjen annorlunda. Sista delen. Jag kommer sakna dem!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0