Kairo Bazar

ÄNTLIGEN!

Efter att i många omgångar på fyllan försökt snappa upp vad affären heter, så har jag äntligen fått veta det. Kairo Bazar. Dit skulle jag!
Så jag mötte upp Annich och vi drog på upptäcktsfärd. Det var lättare än vi trott att hitta dit. Men det var en liten trång affär med massa magdanskläder och hon i affären tyckte vi skulle gå på magdansshow, maaaybe. Not.

Jag är överlyckligt att jag äntligen hittat dessa grymma;


60 spänn st och jag är helnöööjd!

Vill du också hitta dit så är adressen, Långholmsgatan 7 inna di stockholm så klart.

Kommentarer
Postat av: Anonym

yaay! du hittade =D

dom är så grymma dom där örhängerna!!

2009-04-24 @ 22:48:12
URL: http://ayeone.blogg.se/
Postat av: Anonym

heeej jag köpte på en orientaliskt marknad 20:- st:D här i malmö

2009-05-06 @ 14:12:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0