Gurkbebis

Igår natt drömde jag att jag var med barn.
Jag blev helt överlycklig och jag födde mitt barn. Bara det att barnet såg ut som en gurka!
Men jag skötte om mitt barn och bebisen fick en liten body och jag bytte blöja. Och jag kommer ihåg hur jag gick runt nere i centrum med min bebis innanför tröjan och tyckte att livet som mammaledig inte alls var så tokigt.
Allt var så verklig, jag nästan kände värmen ifrån min lilla krabat där den låg innanför tröjan.

Så kom Jocke hem och jag visade stolt upp min lilla bebis, han ba: men det är är ju ingen rikig bebis!!
Och jag kommer ihåg hur ledsen jag blev och hur mycket han förstörde genom att berätta för mig att det inte alls var en bebis.

Som tur är vaknade jag och insåg att jag inte hade något gurkbarn och förhoppningsvis kommer vi inte få några heller.
Men det var en riktigt störd dröm, någon som kan drömtyda? haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0