Westchester Community Collage

Idag var min första skoldag, och det var ett stort SKÄMT!
Jag hade valt engelska och engelskt uttal, haha bara för att komma enkelt undan. MEN när jag kommer dit sitter 15 spanjorer och pratar spanska med varandra typ.
Läraren skriver på tavlan rule no.1 - SPEAK ENGLISH. no shit?! haha
Sen satte vi oss i en ring och sen fick man säga sitt namn, vart man vart ifrån, hur länge man hade vart i USA. De flesta hade vart här mellan 2-10 år och sög fortfarade på engelska, när jag sa att jag typ hade vart här 2 veckor - asflabbade alla lite nervöst sådär, och frågade om man pratade engelska i Sverige. Jävla puckon.
Sen skulle vi ner till bokaffären och köpa våra engelskaböcker, då tog läraren mig åt sidan och sa att jag nog inte skulle ta den här kursen för jag skulle bli uttråkad.
Hon var från danmark, så hon pratade lite danska med mig, det tyckte hon va skitkul, haha.
IAF så gick vi tillbaka, sen fick vi en uppgift. Vi fick en lapp med en fråga på sen skulle vi gå runt och fråga alla våran fråga. Mellanstadie-style. Det var iofs rätt roliga människor där, en kille var aslika Tarek, hahah!! Jag satt och tänkte på det hela tiden.
Sen fick vi säga vart i Westchester vi bodde, sen när alla hade sagt det fick vi repetera det med våran bordskamrat.

Så nu måste jag hitta en ny kurs att ta, crap.
Min area-director kommer hit imorgon så vi ska kolla upp lite vad för typ av kurser man kan ta. Fotografering lät kul men jag tror den är ganska dyr och jag vill inte betala för att plugga. Så kanske någon freaky artclass - lite highschool-film style She's all that.

Imorse var ungarna totalt otympliga igen. TUR att man är ledig mellan 9-11.45 idag sov jag bara mellan det. Var väldigt skönt. Innan man vet av det så är väl den här veckan slut med. Som tur är.

Nu ska jag sova och ni andra ska väl upp till jobb/skolan/whatever snart. Jag skulle ge mycket för att vara i Sverige nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0