Victoria's Secret baby!

Jepp, idag var jag, Ge och Vanessa och shoppade på Victoria's Secret, hehe. Vilken UNDERBAR affär, så att säga. Jag köpte lite panties, inte fancy dock. Det kommer senare ;) höhö
Det var iaf riktigt roligt att komma ut ur huset utan hostfamiljen och göra nått och imorgon ska vi till the mall i White Plain och shoppa lite ordentligt.

Och imorgonkväll ska vi ut och partaja det ska bli skoj!

För er som också undra vad som händer den 20 dec, så ja, min mamma fyller för övrigt år. Grattis till henne då! OCH my love, kommer till NY för att fira jul med mig :) BIG SMILE! Det kommer bli helgrymt! Och jag längtar, jag längtar, jag längtar.

Nu måste jag sova för imorgon ska jag tampas med Piper igen, ännu en dag i skolan. Längtar tills Erin börjar preschool så man får vara lite ensam om dagarna. Gosh. Det här är ingen barnlek hörru!

Ha det bra!

Kommentarer
Postat av: maria

fan va mysigt det låter! ja vill oxå va i ny å längta etfer att min kärlek ska komma å fira jul, hahahahah



puss pårej

2008-09-05 @ 09:09:22
URL: http://marysoul.blogg.se/
Postat av: Mia

victorias bh är typ dom bästa hahaha sprang dom runt och ville mäta din byst eller? gjorde dom i miami hahaha heel galna

2008-09-05 @ 09:43:26
Postat av: Sofie

fan va skoj, jajg vill också shoppa där. åhh va mys så han kommer då =) Love is in the air ;)

Fan va skoj med utgång, hoppsa det blir en hit, men kan väl inte bli annat. PUSS

2008-09-05 @ 14:58:02
URL: http://superslurp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0