Underbara morgon

Imorse var det också total kaos igen, Erin var iofs klar när jag kom upp. Piper skulle precis klä på sig, en nanosekund efter att hon satt på sig klänningen exploderade hon. Klänningen var helt fel, så hon slängde av sig den och mamman sa åt henne att gå upp och hämta något nytt, sen fick hon lov att gå till jobbet.

Så jag blev lämnad kvar med Piper som var totalt omöjlig. Hon bytte kläder 5 gånger, grinade och skrek att jag var en dålig nanny emellan varje byte typ, och allt detta för att jag säger åt henne att hon får bestämma sig för att vi inte har tid med sånt här.

Sen var det borsta tänderna-time. Ohmy..
Jag fick inte hjälpa dem, jag fick inte ens vara i badrummet, och de skulle vara högt och lågt med de där jävla tandborstarna, och Pipers hånflin, jag blir tokig! Efter en stund fick jag lov att avbryta dem för då hade vi verkligen inte tid! Sen få Piper att borsta håret det är ett STORT projekt.

Sen gick vi upp till bussen för att möta upp de andra ungarna och deras stay-home-moms. Vi var beverly som varit advokat, men inte jobbar längre. Rebecca som är författare och "jobbar hemifrån" och sen en till morsa som inte säger så mycket så jag vet inte vad hon gör. Men palla att vara hemma hela dagarna och inte göra ett skit..
Jag skulle aldrig klara av det.

Nu har jag min ensamtid, och jag njuter.
För snart är det väl dags ingen..
Lovely.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0