Tuckahoe-day!

Idag var det marknad i Tuckahoe, så jag följde med familjen dit. Var ganska värdelöst, en hoppborg och några stånd där de försökte kränga skräp. Och all dess reklam för personer man ska rösta på till valet snart.

Och det har vart så varmt idag, som varmaste dagarna vi hade i Sverige. Man andades in äcklig varmluft, man kunde inte vara ute i solen, det gick bara inte. Fyfan, kan hösten komma eller?

Sen kom det en gubbe fram till mig och frågade om jag shoppade på Macy's, jag sa nej och såg antaligen sjukt förvirrad ut, men jag kände mig stött och ville inte alls prata med han. Jag förklarade snällt att jag inte var från stan och inte behövde nå kort.

Då frågade han mig vart jag var ifrån och jag sa "Sweden" då sken han upp och sa högt; Oooh svenska flicka!" Gaah, äckelgubbe går här ifrån.. Stockholm? Göteborg? frågade han mig, jag svarade: near Stockholm med ett leende. Sen fick jag honom tillslut att gå därifrån.




Den här hunden är en av det sötaste hundar jag sett. Den var så snäll, gjorde inte en flug förnämn. OCh så sjukt stor! Mysig hund ja!




Och såhär så marknaden ut typ, plus några stånd till. Inte mycket att hurra. De delade ut helium ballonger med reklam på för Tuckahoe, haha. Snyggt. Iaf så hade Erin en, men tappade den, så hon och jag gick för att få en ny. När vi väl fått en ny ballong så sa jag åt Erin att vi nog skulle knyta den runt handen så hon inte tappade den. Sagt och gjort, dock så var det lite svårt och jag råkade knyta den för hårt runt hennes hand, det skulle jag aldrig gjort..
Hon började skrika och grina. Jag sa att jag var så hemskt ledsen att jag råkade knyta det för hårt.
Det hjälpte dock inte!
Så hon sprang till hostdad och grät mer och sa att hon inte ville ha mig som nanny typ 40 gånger.
Jag blir verkligen ledsen när de säger så, jag försöker mitt bästa hela tiden men får bara gnäll tillbaka.
SUCK..

Efter det så drog vi typ hem, och påvägen hem såg jag en klädesaffär. Så efter vi kommit hem bestämde jag mig för att ta en promenad dit, dels för att fördriva tiden, dels för att shoppa mig glad.




Detta var vad jag hittade i affären, jag gick därifrån med ett leende och bara 900 kr fattigare.

God bless America!

Kommentarer
Postat av: Sofie

snygga kläder tjejen!

Va tråkigt att dom säger så jämt förstår att det känns, dom känner väl så bara för stunden för annars verkar ni ju gå bra ihop :) Puss och Kram!

2008-09-15 @ 18:12:36
URL: http://superslurp.blogg.se/
Postat av: MICH!!!

heej bästaste!

SHIIT snygga NikeSkor!! om du får för dej o köpa present till mig så har jag size 39!! ;D you know what I like!



Jag längtar efter dej, så KOM HEM MARIIIIIA!



PUSS PÅ SKINKAN!

2008-09-17 @ 14:01:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0