Tjingtjing $$

Man tjärnar feta dollars som aupair, hela 177$ kommer jag dra in idag.
Ska ta mod till mig och ringa Nathalia och hänga med dem ikväll.

Idag var allting bra på morgonen, eller ja i 5 min tills hostmam gick till jobbet, då började Piper tjuta oavbrutet. Hon grinade och grinade, mellan hulkningarna pep hon "maaaami". Jag försökte förklara för henne att mamma är på jobbet, men kommer hem ikväll. Men det ville hon inte höra på. Efter typ 10 min så ringde hostmam och frågade hur det gick, jag berättade om Piper och hostmam fick prata lite med henne.
Efter de la på så sa Piper att mami hade sagt att hon skulle få en överraskning för att hon hade vart snäll. Ööööh, när exakt var hon snäll? Jag personligen tycker ju att det är skitdrygt att hon står och grina och iiingenting hjälper. Man sitter ju där helt hjälplös och ber någon högre makt att hon ska sluta grina.
Menmen, hon fick sin överraskning, lite godis. Då blev hon asmallig och tyckte att hon hade vart skitduktig. OCH hon ville inte dela med sig till sin 3-åriga lillasyster, som hoppade upp och ner brevid henne och bad om godis. Jag blir helt tokig över att Piper är så mallig. Värsta jag vet.

Iaf så är det ju fredag idag, vilket innebär att det är heeelg = slipper barnen enda tills på måndag. Phuuuu.
Och på söndag är det Tuckahoe-day. Någon slags marken. Få se hur det blir.

Jag hoppas de skonar mig från huvudvärken idag. Det om underbart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0