The fall is a fact in NY

Fan, idag regnade det med. Hösten är, förhoppningsvis, här.
Jag vill ha stora mysiga sjalar, mössa, långärmad och strumpor på mig nu. Jag är redo.

Imorse tog Erin på sig sina stövlar, då sken solen.
Hon kommer bli en god vädertant, för nu fick hon användning för dem. Och sin otroligt söta grodponcho.
Jag glömde dock att ta med en jacka åt Piper, MEN hör och häpna, hon blev inte sur. Hon bara ryckte på axlarna och sen gick vi hem.

Nu har jag lovat Piper att titta på tv tills kl 16. Sen äre baddags, för idag ska det ske. Funderar på att bada Erin med, men jag vet inte om jag orkar alla tårar och skrikade när hon får vatten på huvudet. Så hon kanske får vänta. Det återstår att se..

Ikväll ska jag iaf och shoppa som sagt, sen kanske det är utgång. Dock känner jag mig inte alls så pepp. Känner mig mest seg, typ läsa bok och glufsa godis-humör. Kanske blir pepp om jag hittar nå fint att ha på mig ikväll.

Nu ska vi bada!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0