SPEND IT!

Iförrgår fick man första lönen, 177$ ner i fickan, hey SPEND IT! Så det gjorde vi. Jag, Sara, Kristin och Miriam drog till Westchester för att shoppa. Det första jag ser när jag kommer in i detta shoppingcenter är typ Gucci, Banana Republic och TIffany's. Varken min smak eller prisklass. Fan tänkte jag, vart har de tagit mig.
Men det var väl rätt kul att gå runt och titta på alla skitdyra grejer, men sen på 4:e (!!) våningen hittade jag Lady Foot Locker, och bestämde mig för att köpa dessa;



Glad över mitt inköp fortsatte vi mot de andra affärerna, vi stannade till vid någon skoaffär med bara högklackat typ, de andra tjejerna blev lite lyriska så vi gick in dit. Där hittade jag ett par örhängen, raaasta-feeever, haha. De va riktigt schyssta.
Sen hittade jag affären Coast 2 coast. Lite curb stil men lite mer surf inriktat, glad över min fynd så fick jag lov att shoppa en ES tee;



Efter mycket shopping drog vi hem till Mathias, han är en au-pair-dude från Tyskland och han påminner faktiskt lite om Micke Frid, haha. Påvägen hem till han spöregnade det, det var stormvarning. Den nya stormen Hanna var tydligen över NY nu, men vi fick bara massa regn som tur var. Hos Mathias spelade vi rockband, som guitarhero fast man är ett helt band, det var riktigt kul!

Idag ska vi alla åka in till Manhattan, Kristin skulle träffa några vänner i Central Park och vi hänger på. Jag och Sara kanske ska shoppa lite också. Det får visa sig :)

Ha det bra!

Kommentarer
Postat av: Sofie

HEEEEJ MARY!

Skoj att läsa om ditt liv. hoppas tjejerna blir änglar snart igen ;) skoj med shoppig snygga grejer du köpt. Saknar dig här hemma.

Puss och Kram

2008-09-08 @ 03:17:13
URL: http://superslurp.blogg.se/
Postat av: a

whoosh! snygga! köp hem lite converse till mig ;)

2008-09-08 @ 09:41:18
Postat av: Anonym

haha, örhängena finns på gina tricot. exotish!;

2008-09-08 @ 11:41:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0